Aktuelno

Bespovratna sredstva za mala i srednja poduzeća
12 Sep 2017



Danas su u Mostaru potpisani ugovori o dodjeli bespovratnih poticajnih sredstava između Federalnog ministarstva razvoja, poduzetništva i obrta i 53 poslovna subjekta s područja Federacije BiH.

Ugovori su potpisani u sklopu grant sheme „Jačanje konkurentnosti malih i srednjih poduzeća“ za 2017. godinu čija je vrijednost 1.684.126,25 konvertibilnih maraka.

Pomoćnik federalnog ministra razvoja, poduzetništva i obrta Zdravko Čerović istakao je da je jedan dio potrebnih sredstava osigurala Federalna vlada, a drugi, u iznosu od 450 000 KM osiguran kao donatorska sredstva Europske unije kroz realizaciju projekta Lokalnog integriranog razvoja, koji provodi UNDP u BiH.

Na natječaj je pristiglo 166 projektnih prijava, od kojih su 53 ocijenjene kao uspješne. Iz  oblasti drvoprerade pristiglo je 13 prijava, a po 12 iz metaloprerade i proizvodnje prehrambenih proizvoda i bezalkoholnih pića.

Šest prijava je iz oblasti računarskog programiranja, a po pet iz proizvodnje proizvoda od plastičnih masa i obrade tekstila, obuće i kože.



Ukupna vrijednost svih projekta je oko 4.500 000 maraka, a mala i srednja poduzeća u realizaciji ovih projekta sudjelovat će sa oko 2.800 000 maraka, kazao je Čerović.

- Maksimalno trajanje projekta je osam mjeseci, a nakon toga se nadamo kako ćemo imati minimalno 158 novih radnih mjesta - naglasio je.

Jedan od potpisnika ugovora direktor i vlasnik tvrtke  „Eko sir Puđa“ iz Livna, Tomislav Puđa, kazao je kako je njegova firma dobila oko 43 tisuće maraka.

- Grant sredstva su nam omogućila, uz vlastito financiranje, nabavu nekoliko strojeva koji su jako bitni u današnjem vremenu kada sir mora biti kvalitetan i lijepo upakiran, kako bismo bili što konkurentniji na tržištu - kazao je Puđa.

Direktor tvrtke Lončar plast iz Posušja Ivan Lončar ustvrdio je kako oni ukupno investiraju pola milijuna, a Federalno ministarstvo razvoja ih pomaže sa 30 tisuća maraka.

Najveći broj korisnika grant sheme dolazi iz Zeničko-dobojskog kantona, njih 13, iz Hercegovačko-neretvanskog je 11 korisnika, Sarajevskog osam, Tuzlanskog i Srednjobosanskog po šest, Unsko-sanskog i Hercegbosanskog po tri, Posavskog dva, te  Zapadnohercegovačkog jedan korisnik.  
 
Četvrtak,
21. juni 2018.
Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača za javnu nabavku roba-kompjuterska oprema i kancelarijske mašine za potrebe Generalnog sekretarijata Vlade Federacije BiH, broj: 06-02-36-11/2018-16 od 16.05.2018. godine.
Poziv za dostavu ponuda za javnu nabavku  usluga-tehničkog pregleda i registracije vozila za potrebe Generalnog sekretarijata Vlade Federacije BiH (usluge iz Aneksa II dio B Zakona o javnim nabavkama), broj: 06-02-36-17/2018-1 od 16.05.2018. godine.
Pojašnjenje svim zainteresiranim u Postupku javne nabavke usluga tehničkog pregleda i registracije motornih vozila za potrebe Generalnog sekretarijata Vlade Federacije Bosne i Hercegovine (USLUGE IZ ANEKSA II DIO B. ZAKONA O JAVNIM NABAVKAMA)
Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača za javnu nabavku usluga - nabavka avio-karata za potrebe Generalnog sekretarijata Vlade FBiH
Odluka o izboru kvalifikovanih ponuđaća za javnu nabavku advokatskih usluga – pravna odbrana Vlade FBiH u slučaju radnopravnih sporova (27.04.2018)
Poziv za dostavu ponuda za javnu nabavku advokatskih usluga-pravna odbrana Vlade FBiH u slučaju radnopravnih sporova (usluge iz Aneksa II dio B Zakona o javnim nabavkama)
Obavještenje o javnoj nabavci usluga FMERI
Plan javnih nabavki Generalnog  sekretarijata Vlade FBiH za 2018. godinu (27.04.2018.)
Poziv za dostavu ponuda za javnu nabavku usluga – “Restoranske usluge eksterne reprezentacije za potrebe Generalnog sekretarijata Vlade Federacije BiH”
Obrazac praćenja provedbe ugovora-okvirnog sporazuma za 2017. godinu-31.03.2018.
Obrazac praćenja provedbe ugovora-okvirnog sporazuma za 2018. godinu-31.03.2018.
Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača za javnu nabavku usluga (LOT 1 - nabavka usluga održavanja i servisiranja službenih vozila marke „PASSAT“ za potrebe Generalnog sekretarijata Vlade FBiH , broj: 07-14-75-19/2017-11 od 08.11.2017. godine)
Odluka o poništenju postupka javne nabavke usluga– LOT2 – nabavka održavanja i servisiranja službenog vozila marke "GRAND CHEROKEE" za potrebe Generalnog sekretarijata Vlade FBiH
Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača za javnu nabavku roba – tečna goriva za službena motorna vozila za potrebe Generalnog sekretarijata Vlade FBiH
Obavještenje o javnoj nabavci usluga stručnog konsultanta za pružanje konsultantskih usluga Vladi FBiH u izradi tenderske dokumentacije
Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača za javnu nabavku roba – kancelarijskog i kompjuterskog materijala i ostalog administrativnog materijala i sitnog inventara za potrebe Generalnog sekretarijata Vlade FBiH
ODLUKA O IZBORU NAJPOVOLJNIJEG PONUĐAČA ZA JAVNU NABAVKU USLUGA — TELEKOMUNIKACIJSKE USLUGE — DODATNI BACK UP LINK I SERVISNI LINK ZA POTREBE GENERALNOG SEKRETARIJATA VLADE FBiH
Odluka o poništenju postupka javne nabavke roba - nabavka kompjuterske opreme i kancelarijskih mašina, broj: 07-14-75-14/2017-21
Poziv za dostavu ponuda za javnu nabavku usluga - stručnog usavršavanja za potrebe generalnog sekretarijata Vlade FBiH za 2018. godinu
Odluka o izboru najpovoljnijeg ponuđača za javnu nabavku usluga – nabavka avio-karata za potrebe Generalnog sekretarijata Vlade Federacije BiH (27.04.2017) 

ARHIVA